The diary of a 20something girl

My diary; week 5

Zondag was ik vanuit Amsterdam naar Salzburg gevlogen. Even 5 daagjes lekker naar de sneeuw. Tim en zijn ouders waren die donderdag ervoor met de auto al naar Fieberbrunn vertrokken. Maandag was mijn tweede dagje in de sneeuw…

Maandag
Na het ontbijt zijn we lekker een stuk gaan wandelen. Er lag een hele hoop sneeuw en dat levert natuurlijk ook de nodige leuke foto’s op!

Dinsdag
Ook dinsdag was het tijd voor een lekkere wandeling. Er kwamen vrienden van m’n schoonouders op bezoek en daarmee zijn we lekker een stukje de bergen in gaan wandelen. Na de wandeling heerlijk de sauna bezocht en na het avondeten voldaan en moe in slaap gevallen.

Woensdag
Snowboarden! Yeah! Ik had bij hoog en laag beweerd dat ik niet ging boarden in verband met m’n knie maar toen ik dacht aan de mogelijkheden van kniebeschermers wilde ik het toch proberen. Gewapend met kniebeschermers ben ik zo’n 10x een stukje de piste op gelopen en naar beneden geroetsjt. Na 3 uur kreeg ik toch wel wat last in m’n knie en ben ik meteen gestopt. Weer naar de sauna geweest, een leuke modeshow in het hotel gezien en daarna weer lekker gaan slapen.

Donderdag
Eigenlijk wilde ik nog een dag gaan boarden maar het ging enorm sneeuwen dus dat was niet zo fijn. Ook omdat ik het nog niet echt kan is een lange sneeuwbui dan ook niet zo fijn. Wel ben ik lekker met Tim en m’n schoonouders wezen wandelen in het witte wonderland. Wat is het toch mooi met die enorme hoeveelheid sneeuw!

Vrijdag
Het einde van mijn mini-vakantie was alweer aangebroken. Om 05:30 uur opgestaan en om 8:50 uur zat ik weer in het vliegtuig naar Amsterdam. Er was zo veel plek over dat ik van de stewardess bij de nooduitgang én bij het raam mocht zitten, ik was helemaal blij! Extra beenruimte en lekker naar buiten kijken. Ik zat eigenlijk aan het gangpad dus dat was een schot in de roos! Boekje op de iPad, muziekje op m’n noise-cancellation koptelefoon en vliegen maar. Helaas was ik in de afgelopen week een beetje verkouden geworden en kreeg ik halverwege de vlucht enorm oorpijn. Zo erg dat ik niet wist wat ik moest doen.. en in zo’n vliegtuig kan je natuurlijk geen kant op. De pijn dus maar uitzitten en bij thuiskomst direct naar de dokter. Conclusie; oorontsteking. Een fijne thuiskomst dus! NOT!

Zaterdag
Door m’n oorontsteking had ik eigenlijk nergens zin in en heb ik dus lekker lui een dagje op de bank doorgebracht. ‘s Avonds kwam Tim ook weer thuis en ben rond het avondeten naar hem gegaan. Weer lekker samen geslapen en zondag samen zijn!

Zondag
Ik werd gebeld dat mijn horloge ein-de-lijk terug was van de graveerder. Ik had mijn horloge op 3 januari naar Strego gebracht om het door Tim zelf bedachte logo van onze namen in mijn horloge te laten graveren. En het is echt super-geweldig geworden! I love it! Nadat ik m’n horloge had opgehaald hebben we lekker geluncht bij Bagels & Beans en zijn we nog even wezen winkelen, maar daarover later meer!

Previous Post Next Post

2 Comments

• Reply Sas 10 februari 2016 at 16:14

Wat een super gezellige foto’s! Zo te horen en zien hebben jullie genoten.

• Reply mary sprengers 10 februari 2016 at 16:59

Wat een geweldigecweek heb je weer gehad, jammer van je oren, en de fotos zijn leuk hoor, veel sneeuw, nou ik blijf ze lezen hoor je blogs

• Leave a Reply

grin.gif doh.gif biggrin.gif jumpy.gif wink.gif blank.gif huh.gif yes1.gif nod.gif yes.gif yay.gif silenced.gif wtf.gif wow.gif wink1.gif love.gif notfunny1.gif surprised1.gif upsidedown.gif star.gif silly.gif spinning.gif sick1.gif content1.gif side.gif shit.gif sexy.gif sadnope.gif sad1.gif blush1.gif news.gif huh1.gif surprised.gif gasp.gif omg.gif omg1.gif no1.gif nope.gif regular1.gif kiss1.gif 2inlove.gif lol.gif lol1.gif yum1.gif silent.gif kiss.gif nod2.gif hmm2.gif hiya.gif laugh1.gif hey.gif blinkhearts.gif heart.gif regular.gif jumpy1.gif cute.gif cool1.gif tired.gif eww.gif duh.gif doh2.gif devil1.gif silent1.gif dead.gif cry.gif cool.gif notfunny.gif wave.gif boo.gif blush.gif inlove.gif blank1.gif mad.gif ahh.gif angry1.gif confused.gif tongue.gif shocked.gif idea.gif blink.gif angry.gif questionmark.gif hmm.gif content.gif smile.gif sad.gif exclam.gif coolwink.gif angel.gif